Thursday 9 April 2015

PHYTORICH7 THE BEST!!

Mungkin korang tertanya2 apa itu PhytoRich7 kan. 

PhytoRich7 adalah nama team yg mana Phyto membawa maksud company PhytoScience dan Rich adalah "Kekayaan". 

Kekayaan di sini bermakna kekayaan dari segi ilmu, harta, agama dan nilai2 murni. 

7 bermaksud income 7 angka iaitu income JUTAWAN, kerana itu impian kami bersama untuk berjaya hingga menjadi Jutawan...Aminnn, In Shaa Allah dalam proses melangkah ke arah itu...




Inilah ladies2 dalam PhytoRich7


Rangkaian kami bukan saja di Malaysia tetapi juga di Brunei. Hebat tak?? mestilah kann... ayat takmo kalah tu.. yang penting kami berjaya meluaskan empayar PhytoRich7 ke luar negara.. Alhamdulillah syukur...

Apa yang hebat sangat PhytoRich7 ni yea?

Kami saling bantu membantu antara satu sama lain. Dan kami ada teknik yang tersendiri untuk biz Phyto ni iaitu TEKNIK PT5i. Kami akan bantu rangkaian untuk sama2 berjaya dan kaya. Tak caya??

Meh tengok testimoni income kami kurang dari 3 bulan ni.... :)



Haaaa....kat sini income suri rumah ada, pekerja swasta ada, pekerja gov, cikgu, student semua ada.

Biz Phyto ni tak kenal sape, semua orang boleh join n boleh buat income. Pokok pangkalnya diri sendiri mahu aje, semua boleh. U nak or U nak lepaskan peluang gitu aje..

Ni buktinya dengan Teknik PT5i dan hasil kerjasama berkumpulan kami dapat merasa income 4-5 angka sebulan.. taknak ker?? 

Kalau uols nak..jangan malu jangan segan caner kitorang boleh buat income cenggini. Amik langkah pertama dengan bertanya dan Azua akan tolong jawabkan. Tak susah pun...nak wassap boleh nak call pun boleh. Siapa tau kan, mungkin ada rezeki uols tuk join kitorang dan rezeki kitorang untuk bantu uols. 


CALL/ WHATSAPP
+6012-7697172


A Z U A  E I D A





No comments:

Post a Comment